fredagskvällen var bäst. efter jobbet prövade jag bröllopsklänningen till mamis bröllop i sommar. den kommer bli hawt. på kvällen fick jag världens finaste påskägg av love. middag på restaurang. men efter några glas vin och sjukt god mat föll vi båda i matkoma. (egentligen skulle vi ut dirket efter) men vi gick hem, kl var runt 21 och vi tänkte äh vafan vi går hem och skiter och sen sover en timme sen...
SEN går vi ut.


vi somnade. och vaknade 23.30...





där låg man svettig och äckligt matkomig, färdigfixad och allt.
kollade klockan och fick panik.
-TOBBE KLOCKAN ÄR HALV 12!!!!
-mmmh jag sa att du inte skulle väcka mig innan 12 idag...
-MEN DET ÄR INTE MORGON KLOCKAN ÄR 12 PÅ NATTEN!!!

men pigga som man är reste vi oss upp som zombies och vandrade ner till södertäljes heta uteliv...apropå det. VARFÖR går jag ens ut i södertälje?

södertälje glamourösa nattliv har att erbjuda:
the strip
olearys
cp
sailors grave
stanleys

tänker inte ge någon mer recension är de, namnen säger allt.

IKVÄLL ÄR DET VALBORG OCH DÅ BLIR DET OPERATERASSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0