tvåhundra gram blodigt kött och hundratusen pärlor 
jag ska aldrig åka in till sthlm eller ens gå ut bland idioter till människor och dessutom i den här jävla kylan första gången jag klagar på kylan men helvete kan inte andas och lungorna fryser till is

jag har inskaffat hundratusen pärlor för sexhundra spänn på blocket ska börja göra pärlplattor igen och tobias och jag har irrat omkring och letat efter en affär med gubbar som man limmar och sen målar coolt yes sen lyxa vi med en jensen's-bøfhus-lunch *mätt* nu ska vi faktiskt göra eget godis praliner och mozartkulor mmmhmm nomnom



ge mig en svårknäckt nöt sötare gröt djupare dopp i grytan glittrigare glim och grötigare rim och mer arne weise i rutan jag vill ha rymligare säck segare knäck fetare fläsk från grisen krimsigare krams längre långdans och raskare räv på isen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0