jag är kär och gladare än någonsin, tänkte väl bara säga det och att det är jul snart. jag har missat 8 chokladbitar ur min kalender, jag fick en av mamma och en av tobias. alltså sexton bitar choklad hehe men tröck in alla i tobias mun mmmmh näe tog några själv. en frukt som tobias har hittat, turkgodis, mina suryoye-kompisar äter dem. ser ut som oljefärgade kottar sen när man skalar den ramlar ett foster/ett saftigt ollon ur och det smakar inte bajja det där, det är så sjukt gott. dock är det billigare med potatis. (min blogg har tappat färgen, kommer fin fina färger inom kort) 14 dagar 2 timmar 59 minuter kvar till xmaassshh!





kolla in glada tjejen!!!!
och söt pojk!!!!!
och fina vänner!!!
!*!!!fab!!!!*


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta lite om hur du och han på bilden träffades.

Ni verkar passa så fint tillsammans och jag gillar lite romantiska berättelser.

Så, berätta lite hur ni träffades och hur allt börja från stund ett till nu?

2010-12-25 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0